Keep your coins, I want change

Historielektion igår: Hotel Rwanda.
FY fan.

Jag visste inte att en film kunde röra mig mer än Flyga Drake. Men FY vad jag mådde dåligt efter den lektionen. Och det var ren skam. Jag skäms för vad dessa idiotiska människor har gjort, och att hudfärgen gör dem till en grupp som jag är del av. För hade jag varit där, hade jag blivit evakuerade därifrån. Som alla andra vita blev, medan de svarta mördades.



Ge mig Love Actually, och ge mig folk som inte bara snackar utan GÖR NÅGOT.
Make glögg och pepparkakor, not war! PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nehj, de har faktiskt inget med den lila kanninen i latexdräkt att göra :) Vilket hon iförsig skrattade väldigt mycket åt det med.. Men de va om en sak som hon mobbade mig för i söndes du vet :P

2008-12-07 @ 02:42:44
URL: http://birnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0