Luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj

Dan före dan före dopparedan;

En mycket spännande dag, då jag för första gången sedan jullovets början spenderat majoriteten av dygnets ljusa timmar utanför min kära säng. Man kan ju inte bara ge upp för en fesig liten feber förkylning som bestämt sig för att göra mina få jullovsdagar i sverige riktiga pain in de azzz!




Men, julklappar måste ju till för julstämningens skull, så Linnéa x2-Betti-Cissi-familjen pallrade sig in till stan. Julklappar blev det inte mkt av, däremot lyckades vi med något stort. Kqvists födelsedagspresent blev inhandlad, att hon fyllde år den 15 september är ju en detalj som bara får la big surprise att smaka äännu goare. Och varför vi tog oss i kragen?
Hade ju känts lite fel att uppvakta henne efter Birnbo, som blir myndig IMORGON. Oj oj oj oj oj oj. Vi är nog många som är oroliga över hur detta skall gå. Lyckligtvis är hon än så länge långt från cigaretter, körkort, folköl och andra farligheter.
Jag å hela världens vägnar önskar dig lycka till med ditt vuxna liv (tyvärr måste sägas att detta kommer sluta i din död). Men jag är dig trogen tills dess.






Kommentarer
Postat av: Anonym

och vi alla vet att det händer väldigt mycket i ditt liv med!! Jag har inte haft någon dator på ganska länge o vart upptagen med andra saker :P

2008-12-31 @ 12:21:23
URL: http://birnbo.blogg.se/
Postat av: Anonym

O du har absolut ingen rätt att klaga på mig för dålig uppdattering!!

2009-01-13 @ 23:27:28
URL: http://birnbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0