Midnatt råder

01.39 Klockan är lååångt över läggdax nu.

Hela dagen har jag längtat efter en säng och knark. Och när jag tillslut får i mig mammas extra starka panodil och borde vila min klena migränhjärna blir jag givetvis PIGG. För första gången sedan lucior, frankrikebesök, och allmän höststress sitter jag alltså här en måndagnatt, totalt nerdrogad av aspirin och mer eller mindre headbangar till allt från Conor Obest till Beatles. Ja, headbangar man till dessa är det ett starkt tecken på att man är way out iväg i regnbågslandet.

PARFAIT : ca veut dire pepparkaksdeg, jullov, min 7 månader långa Franska romans, och musik, som denna.




This is the first day of my life,
Glad I didn't die before I met you
But now I don't care
 I could go anywhere with you
And I'd probably be happy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0