Hit the switch


Imorgon skulle jag tagit studenten. Om jag för en gångs skull bara hade kunnat låta bli att vara så himla speciell. Som skoltrött etta ville jag åka på ett års semester, göra nått helt annat, bara för att liva upp stämningen lite liksom... Så ett år i Frankrike, 600 poäng språkkurser och tusen otroliga minnen senare står jag här... och nu när alla andra sticker är det min tur att stanna kvar i Halmstad.

2007 var studenten tusen år iväg. Lika avlägsen som min 30-års dag eller jordens undergång. Och nu när den är här förstår jag ingenting. Att åka till Frankrike var det bästa jag gjort, men imorn när mina klasskompisar från Eketånga och Sture springer ut kommer det kännas... knäppt. Jag vill inte att dom lämnar mig redan! Jag vill att dom väntar tills det är min tur... om ett år och en dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0