greetings from swedenland

Halmstads ljusare stunder de senaste sju dagarna. 
  • Hitta en lista med raggningsrepliker på franska som skickades till Birnbo för längesen. Halvtfelstavade såklart! 
  • Snö (helt totalt fel tajmat, men underbart fint)
  • Telefonsamtal mitt i natten från folk som bor alldeles förlångt från Halmstad.
  • Försöka få folk att älska Tillsammans är man mindre ensam, även om det inte riktigt lyckades
  • Spontant åka in till stan en fredagkväll i mina adidas-sneakers o långbyxor, och dans till sista nattbussen.
  • Varenda sekund som jag inte spenderar med näsan i skolböckerna. Var sekund utan matte b är ett halleljuah-moment.
  • Kanske största lättnaden någonsin: JAG HAR TENTAT AV ENGELSKA B!!! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0